21:a mars

Sitter här hemma hos mor min och inväntar elitseriematch på tv:n. Det är sista omgången innan slutspelet börjar. Tro dock tyvärr inte att det är Guifs match som visas men jag kikar självklart ändå!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig, vilket var pinsamt många länge sen sist. Men är man arbetslös och fattig så är man. Men nu är det i alla fall dags och det blir nog inte mer spännande än att jag ska klippa bort allt det slitna håret. Har funderat på att klippa nån typ av lugg men tror jag väntar med det tills jag är helt säker.

Känns skönt att jag har börjat få jobba lite nu också. Var ut igår igen och jobbade mellan 13:00-21:30 på äldreboendet och nu har jag även fått ett flertal dagar då jag ska jobba på skolan. Pengar rullar in, det går bra nu. Resan till Australien närmar sig. Skoj!

Ett stort grattis till lillebror också som fyller 17 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0