2011-03-17

Hej hopp!
 
Började denna dag med att åka in till stan för att boka tid hos optikern och försöka hitta ett par byxor som jag sett på H&M förut, som jag provade i Stockholm men aldrig köpte, som jag nu ångrar att jag inte köpte och därför tänke köpa idag. Kollade på varenda jäkla klädstång i hela butiken men hittade dom inte. Hittade några likanande men dom var självklart för korta i benen, som alla byxor är för mig. Gick därifrån tomhänt och ledsen. Stekte lite i solariumet innan jag återvända hem.

Väl hemma kikade jag på skidskyttet där de svenska herrarna åkte hyfsat bra och bäst av dom alla var Lindström som kammade hem en femte placering. När skidskyttet var slut så sträckläste jag i en bok jag hatar men måste läsa ut, tills pappa kom hem vid fem. Boken heter Nattfåk och är en kriminalroman men innehåller spöken och sånt där jäkla skit. Måste dock läsa ut boken nu när jag läst så mycket i den. Jag läser den bara på dagtid för annars kan jag inte somna...

Fick ett samtal om att jag ska få jobba på skolan nästa torsdag också vilket ska bli riktigt roligt. Kommer inte vara på lekis utan på femårs men kommer nog träffa sötungarna som jag hade på lekis också. Sen har förhoppningsvis strulet med jobbet på äldreboendet löst sig också så jag få komma igång med lite jobb där också snart!

I need some money! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi är tyvärr inne på gymnasiet hela nästa vecka!

2011-03-17 @ 20:35:14
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0