Sista juni

Fan vad härligt det är att det äntligen har kommit lite värme hit till Norrland också. Några sommardagar ser vi ut att få i alla fall. Lite synd bara att man måste jobba då bara. Och att det ska bli dåligt i helgen är ju såklart självklart eftersom jag är ledig då...

Var ruskigt stressigt på jobbet idag och var helt slutkörd när jag kom hem vid halv tio. Åt lite mat och nu ska jag strax slänga mig i soffan och kolla på nya amerikanska kriminalserien men min svenske favorit Joel Kinnaman. Najs!

Imorgon jobbar jag igen men slutar lyckligtvis redan halv ett och sen har jag äntligen helg! Och till helgen bjuds det förhoppningsvis på en del trevligheter så det ser jag fram emot!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0