Rainy Monday

Snacka om väderomslag! Från att ha varit 30-gradig värme så har det nu blivit 10 grader och spöregn. Förhoppningsvis återvänder värmen så fort som möjligt för ännu en regnig sommar orkar jag inte med.

Men vad passar då bättre att göra när det regnar än att vistas inomhus och bara må? Igår låg jag i soffan framför tv:n en stor del av dagen och såg på alla möjliga program. Höjdpunkten var självklart Sveriges kvalmatch mot Israel. En match där skärpen inte var på topp den första halvleken men blev bättre i andra. Med tre guifgabbar (Zacke, Robban och Aren) på planen så vann Sverige lätt mot Israel och en plats som gruppetta var säkrad. 

Idag har jag varit i Birsta (igen) med Malin och bränt lite pengar. Inte så hälsosamt för plånboken med ack så behövligt för själen! Hittade några riktiga fynd dessutom. Köpte en lång kavaj som jag letat efter i månader för endast 150 kronor på H&M och en massa smycken för bara några tior. Dessutom ett par sjukt snygga toppar på Carlings. Får se om jag lägger upp ett par bilder här imorgon.

Veckan ser hittills väldigt lugn ut när det kommer till jobb men det kan ju ändras väldigt hastigt. Imorgon ska jag dock på en vikarieträff i stan några timmar.

Är sjukt trött vilket förmodligen beror på det usla vädret så tror jag ska gå och lägga mig redan nu. Får hoppas på att jag inte vaknar så som jag gjorde i natt. Täckt med myggbett och ett kliande som pågick i timmar! Huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0