Niklas Eisen & The Moonshine Trio

Igårkväll blev jag ännu en gång upphämtad här hemma av Malin och vi tog Lilla Röda Bilen till stan där det vankades spelning på Bittens. Först blev det lite mat och för min och Malins del en alkoholfri förfest. Malin går på pencillin och jag var sympatinykter men det var trevligt ändå. Vi tio drog vi oss ner mot stan. Bandet som spelade var Niklas kompisar Niklas Eisen & The Moonshine Trio. Det var första gången jag hörde dom och det var verkligen en fröjd för öronen. Sjukt bra band! Fastän det inte var överfullt med folk så var det ett riktigt röj och bandet gav verkligen allt. Emellan spelningarna så satt vi ner och snackade lite och det var några riktigt sköna människor. Får ni chansen att se dom så rekomenderar jag er verkligen till att göra det!

Malin och jag återvände hem till henne när spelningen var slut medan de andra fortsatte festa. Vi la oss i sängen och åt glass och tittade på tv. Somnade vid halv tre, blev väckta av Niklas vid halv fem och fortsatte sova till tio. Trots att det blev en nykter kväll så vaknade vi båda upp med en känsla av baksmälla. Trötthet, huvudvärk och cravings efter fett. Fick bli Donken till frukost med andra ord.

Nu sitter jag på hemmaplan och funderar på hur jag ska fördriva resten av den här regniga dagen. Ska förmodligen åka och hämta mitt paket från H&M sen och kanske se nån film eller två.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0