Kusinvitamin

God kväll. Här sitter jag och håller på att somna med huvudet på tangenterna... Är extremt trött och pollenallergin tar nästan kål på mig. Denna nationaldag så har jag jobbat några timmar mellan 7-14. Var grymt jobbigt att kliva upp vid sex imorse när jag dessutom kom hem ganska sent från Jessica igår. Vi hade dock en väldigt trevlig kväll där vi med stor entusiasm tittade på finalen av Big Brother. Att det blev Simon som tog hem det tog vid med ro eftersom alla tre var värdiga vinnare!

Nu ikväll har Anna varit här en liten stund och vi har provat lite smink inför imorgon då hon och Jessica har studentbal. Jag ska försöka hjälpa Anna med smink och hår imorgon och hoppas på att jag inte spökar ut henne alltför mycket! Tänkte ta bussen in till stan sen och möta upp Malin för att gå och kika på mina favoritflickor.

Nu säger jag hejdå för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0