Kanske är den på väg ändå...

Ibland lönar det sig att gnälla! Igår var jag oerhört bitter över vädret betedde sig som att det vore höst och inte sommar. Men idag, då har solen strålat i stort sett hela dagen och termometern har visat dryga 20 grader. Härligt värre! Och eftersom jag var ledig så hängde jag såklart ute på balkongen i bikini och i sällskap med lite musik, fruktsallad och en bok. Jag kan inte klaga direkt. Jag hoppas givetvis på lika bra väder imorgon. På eftermiddagen så blir jag hämtad av Malin och sen ska vi nog åka in till stan och kika runt lite på marknaden (som dock alltid är skittråkig) och senare på kvällen blir det förmodligen att ladda upp för en lite utgång. Är så sjukt sugen på att gå ut och dansa rumpan av mig!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0