Every Teardrop Is A Waterfall

Jag har nyss sett den live-sända spelningen av Coldplay på Where The Action Is på aftonbladet.se. Helt magiskt! Önskade att jag stod där längst framme vid scenen och fick sjunga med till "Fix You". Coldplay är ett av mina favoritband och "Fix You" är en av världens bästa låtar. Så är det bara. Lipade som fan men det är nåt jag alltid gör när jag hör den låten. Det är inte många som kan skriva texter så som Chris Martin...



Ett annat av mina favoritband, Foo Fighters, visades på tv:n igår. Musikdokumentären "Back and Forth" visades på TV6 och den var sjukt intressant. Dom har varit med om bra mycket, Dave och killarna. Lika underbart som det skulle ha varit att få stå i Göteborg och sjunga med till Coldplay, lika häftigt hade det varit att stå och rocka loss till FF som även dom spelade i Sverige för ett par dagar sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0