Ett år sedan studenten

Idag är det ett helt år sedan jag sprang ut på trappan med betygen i handen och mössan i luften. Jag kan knappt fatta att det var så länge sedan! Det känns som att det var igår! Det är helt ofattbart att tiden gått så fort. Studenten var absolut en av de bästa dagarna hittills i mitt liv och jag vill bara återuppleva de två sista veckorna i skolan om och om igen.

Några som vet vad jag pratar om är såklart Anna och Jessica. Igår var det äntligen deras tur att få uppleva allt det jag gjorde ifjol. De hade liksom jag världens tur med vädret och det blev en perfekt sommardag att ta studenten på. Man blir själv så glad när man ser glädjen hos alla studenter när man själv vet hur härligt det känns att äntligen få springa ut där på trappan! Jag lyckades få en plats längst fram så en hel del bra bilder blev det också. Bilderna kommer att dyka upp här på bloggen om några dagar eftersom kameran fått agera minnestillverkare även idag då det har varit skolavslutning för Ida.

Tills dess får ni nöja er med bilder från MIN student!


Bild: Sus


Bild: Marina







Bild: Marina


Bild: Sus

Vilken underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0