Shout At The Devil

Hej gott folk. Är ledig idag och passade därför på att ta en ordentlig sovmorgon vilket var oerhört skönt. Hade fönstret öppet så när jag vaknade låg jag en stund och lyssnade på regnet och läste lite.

Har sedan spenderat några timmar med att vara duktig och städat. Skruvade upp volymen på MTV och tog fram både damsugare, mopp och trasor. Nu är det skinande rent.

Jobbade hela helgen så jag har inte direkt haft för mig något värt att berätta. Har som alla andra försökt förstå det ofattbara som hänt i Norge men det går inge vidare. Det går inte att sätta ord på det fasansfulla som inträffat. Hur mycket man än läser om det i tidningarna, hur mycket man än ser på tv:n eller lyssnar på radion så går det inte riktigt in i hjärnan att detta faktiskt har hänt. Och att det har hänt i vårt grannland Norge. Ofattbart. Ondska av det värsta slaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0