Mr. Kinnaman x 3

Det får bli en dag hemma imorgon också känner jag. Känner mig långt ifrån frisk och vore dumt att gå på jobbet då och riskera att bli ännu sämre eller att smitta någon annan.

Idag har jag i alla fall inte besvärats så mycket av huvudvärken så jag har passat på att titta på lite OTH och jag  hyrde även film via Headweb. Var flera år sedan jag såg Tjenare Kungen så bestämde mig slutligen för den. Som ni kanske vet är Joel Kinnaman en av mina absoluta favoriter och finns det något gulligare än honom i den här filmen?! Skulle inte tro det.


Apropå fina Joel, på torsdagkvällarna kan ni se honom i den superspännande kriminalserien The Killing. Det är en amerikansk remake av den danska serien Forbrydelsen (Brottet som den heter på svenska) och är riktigt riktigt bra. Serien handlar om poliserna Sarah Linden och Stephen Holder och deras kamp för att lösa ett brutalt mord på en ung flicka. Samtidigt får man också följa den mördade flickans familj och deras sorg.
Klockan 22:30 på TV4 på torsdagkvällarna alltså!



Och får ni, liksom jag, inte nog av denne man så visas en Johan Falk-film på TV4 om sisådär 10 minuter! En superb skådis minst sagt!


Kommentarer
Postat av: Lilo

SNYGGSNYGGSNYGG!! ;D;D

2011-07-18 @ 22:13:29
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0