Trettondagen

Fastän snoret rinner mer än igår, fastän hostan är mer retlig än igår och fastän halsen gör mer ont än igår så har detta ändå varit en bra dag.

Började dagen som vanligt med skidor på tv:n där Marcus Hellner lyckades ta en andra plats i långloppet i Tour de Ski. Fortsatte dagen med lite allt möjligt innan jag åkte ner till Anna på eftermiddagen. Där bokade vi både tågbiljetter och boende till vår kommande Göteborgresa som kommer gå av stapeln den 18:e januari. Det blir HANDBOLLS-VM för vår del med andra ord! Ska bli så sjukt roligt! Reunion med Larholm och gänget typ. Vi träffades ju under EM för ett par år sedan och blev bundisar. Typ.

Hur som helst. Det ska bli skitkul att få åka på VM och även om det inte är de bästa matcherna vi kommer att se så ser jag verkligen fram emot det. Sen har jag aldrig varit i Göteborg heller så det ska bli riktigt roligt att få åka dit. Vi kommer få lite tid över att se på stan också så det blir perfekt!

Nu ikväll så har vi ätit middag hemma hos farmor och jag är fortfarande ruskigt mätt. Ska ta och se ett avsnitt av 24 nu innan jag kryper ner i sängen.

Godnatt!

Btw. Det sög ju verkligen att Sverige inte lyckades ta brons igår i JVM...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0