Onsdagar

Kom hem för en stund sedan efter att ha varit på hallen och simmat lite. Det var ett tag sedan nu så det var skönt att plaska runt i vattnet lite.

Idag har jag annars hängt i stan i väntan på möte. Besökte banken för att fixa en internetbank och Visakort, är sjukt efter med det, jag vet. Men nu är det gjort i alla fall.

Strosade runt i affärerna och hittade mig en beige kofta på VILA för sjuttio riksdaler. Har en likadan sedan tidigare, i svart, och den är riktigt skön. Köpte även hårfärg så ska be Anna komma och färga håret på mig någon dag. Mötte upp Malin för lunch på Big Boy och snackade en massa skit. Sedan var det dags för ännu ett ganska meningslöst möte innan jag tog bussen hem igen.

Och nu sitter jag här. Utan någon handboll att se på. Abstinens.

Måste komma på nåt att göra...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0