No I Ain't Saying She's A Gold Digger

Alla vet hur irriterande det är att ha en jobbig låt på hjärnan. Något som är ännu värre är om man har en jobbig låt på hjärnan när man ska sova. Detta hände mig igårkväll när jag hade lagt mig i sängen. Jag låg där och väntade på John Blund skulle komma och strö sovpulver över mig. Istället kom Kanye West smygande. Följande timmar kunde jag inte få hans röst ur hjärnan och jag låg där och nynnade på "Gold Digger":

"Now I ain't sayin' she a gold digger
But she ain't messin' wit no broke niggaz

Get down girl go head get down
Get down girl go head get down"

Jag försökte tänka på annat för att få bort låten ur mitt huvud men just då det blivit tyst och jag trodde att jag hade lyckats hörde jag Jamie Foxx stämma ropa:

"She take my money, when I'm in need"

Nu kanske ni tror att jag diggar denna typ av låtar eftersom jag ligger och sjunger dom nätterna långa men så är inte fallet. Jag hade nämligen sett videon till "Gold Digger" tidigare under dagen på MTV och tydligen ville Kanye jävlas med mig...



Jag lyckades så småning om somna men det tog väldigt lång tid. Och just nu inser jag att jag aldrig skulle ha skrivit det här inlägget för gissa vilken låt jag sitter och sjunger på nu...?

"Now I ain't sayin' she a gold digger
But she ain't messin' wit no broke niggaz..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0