New Years Eve

Ja då var vi inne på år 2011 då. Nytt år och nya möjligheter brukar det heta va? Tänkte ta och skriva nån sån där rolig lista över året som gått, men det får vänta tills jag får tid över.

Jag hade i alla fall en riktigt trevlig nyårsafton. Den spenderades först hemma hos Malin innan vi gick vidare till Line där själva festen ägde rum. Där träffade jag både nya och gamla vänner och hade en väldigt trevlig afton. Inte förrän klockan fem morgonen därpå vandrade jag tillbaka hem vilket bevisar att det varit en riktigt bra fest!
Det enda negativa med kvällen var att jag missade Sveriges otroliga match mot Kanada i JVM där svenskarna äntligen slog kanadensarna! Som tur var kunde vi följa resultatet via Pelles mobil men jag grämer mig en aning att jag inte fick se den på tv:n. Men man kan ju inte sätta sig och titta på tv mitt under en pågående nyårsfest, inte ens när det är hockey som visas! ;)

Igår mådde jag dock inte speciellt bra och sov i stort sett bort hela dagen och jag misstänker att en rejäl förkylning kan vara på ingång. Huvudet värker, snoret rinner, kroppen är seg och halsen gör ont. Även idag har jag till största delen sovit, sett på film med lillebror och tagit en promenad med Anjovisen. Nu ska jag ta och ta en lång varm dusch innan jag bänkar mig framför tv:n och en allstarmatch i handboll.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0