Mitt 2010

Här kommer en lite försenad lista över året som gått:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte att jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Lettland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Fler upplevelser och bra väder
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 10 juni - studentdagen, dagarna i Lettland är också svåra att glömma.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag, trots att jag var så skolless, lyckades ta studenten men riktigt bra betyg.
9. Största misstaget? Att jag inte passade på och tog körkortet när jag ändå bara var ledig.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har nog bara varit sjuk.
11. Bästa köpet? Kan inte komma på nåt. Mina converse kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Jag har nog inte gjort av med så jättemycket pengar i år, men det mesta gick nog åt till kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina fina vänner och roliga sommarnätter.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? "Don't Stop Believin'" - Journey, "Alorse On Danse - Stromae, "Hey Soul Sister"-Train
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Skulle gissa på gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar jag hade lyssnat mer på mig själv i vissa situationer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skjutit upp saker som behövdes göra.
18. Hur tillbringar du jul? Men hela tjocka släkten och dom finaste vännerna.
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Vinter-OS, How I Met Your Mother och Vampire Diaries 
21. Bästa boken du läste i år? Förmodligen nån av alla dessa deckare jag läste nu i höstas.
22. Största musikaliska upptäckten? Bruno Mars, Oskar Linnros, North Of The City
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dator
24. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Ja eftersom det var valår så är det självklart valet och hurvida ett parti som Sverigedemokraterna kunde ta sig in i riksdagen. 
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt tårta med familjen.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Sommar och sol
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Väldigt... vanlig?
28. Vad fick dig att må bra? Vänskap
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somerhalder
30. Årets bästa film? Hm... vilka filmer har släppts i år? Kan inte komma på nån speciell faktiskt.
31. Årets största besvikelse? Att snön kom i år igen.
32. Vem saknade du? Måste väl erkänna att det blev väldigt tomt här hemma då lillebror flyttade i slutet av sommaren. Och min älskade klass såklart!
33. Vad hoppas du ska hända 2011? Jag hoppas och tror att detta år kommer bli grymt! Jag ska försöka ge mig iväg på äventyr och se nya platser och träffa nya människor. Om jag kan bestämma mig för vad/vart jag ska tatuera mig så ska jag även göra det. Sen hoppas jag självklart att Sverige vinner handbolls-VM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0