Inte packat men klart

Nu är allt fixat inför min och Annas resa till Göteborg och handbolls-VM. Tågbiljetter, boende och nu även matchbiljetter. Bara några dagar kvar tills VM sätter igång och det ska bli riktigt intressant att se hur långt Sverige kan gå. Att ta sig från gruppspelet kommer inte bli några problem men sedan i huvudrundan kommer man förmodligen möta lag som Danmark och Kroatien och det kommer bli tufft. Riktigt tufft. Men Sverige har ett bra lag och dom får knappast en bättre chans att spela bra än på ett VM på hemmaplan.


Nu ska jag ta och kika på lite 24 innan jag kryper ner i sängen. Känns inte som om jag gjort något annat än slappat i soffan idag men så är det när det finns skidor (hur grym var inte Northug idag?! Synd att han inte kom ikapp Cologna), skidskytte, handboll och en massa annat intressant att se på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0