Hosta och Let's Dance

Trodde att jag var på bättringsvägen igår men vaknade upp imorse med ännu jobbigare hosta, halsont, huvudvärk och nästäppa. Kämpade mig igenom dagen och på eftermiddagen så åkte jag upp till mamma där vi firade Oscar som fyllde arton för ett par dagar sen. Jag och Anna tittade på Sveriges match mot Tunisien och snackade en massa skit. Började titta på Let's Dance som hade premiär ikväll innan det var dags att återvända hem till pappa.

Vi lyckades åka precis i en paus så missade inte mycket av programmet som jag faktiskt tycker riktigt mycket om. Årets startfält är kanske lite tråkigt med några för mig helt okända människor (ryttarinnan, författaren och skådespelaren) men sen finns det ju guldkorn som Bagge och Andreas Weise också. Så kul att få se Weise i rutan så pass kort tid efter Idol. Jag vet att vissa stör sig på den killen men jag älskar honom! Så jäkla skön människa och snacka om att leverera direkt! Det var kanske inte direkt på dansgolvet utan backstage. Hans rappa käft är det nog ingen som kan få tyst på. Inte ens Tony Irwing... Visst, bögskämt är kanske inte det roligaste men Tony skrattade ju själv och såg även en video från efter programmet där Tony själv fortsatte med "snuskskämten" så ingen skada skedd. Dessutom kan det behövas nåt sånt i ett program som Let's Dance som tyvärr har blivit lite tråkigare med åren. Förhoppningsvis kan Andreas ändra på det.



Nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon är sista dagen Magnus är hemma för denna gång så ska väl passa på att umgås så mycket som möjligt med honom då.

Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0