Ett par riktiga fynd

Följde med mamma till stan idag när hon skulle prova och köpa nya glasögon. Medans hon var hos optikern så knallade jag runt på stan och shoppade lite. Jag hittade ett par riktiga kap måste jag säga: jackan, klänningen och underkläderna.

Här är lite bilder som inte gör kläderna rättvisa:


Mörkblå klänning som ser jätteplastig ut på bilden men egentligen skir och är väldigt fin.
Köpt på VILA. Normalt pris 200 kr. Köpt för 100 kr.


Svart enkel klänning och turkost (ser ut som vitt på bilden) linne. Båda från H&M och kostade 129 resp. 79 kr.


Vantar och ny foundation från H&M. 99 resp 109 kr. Har aldrig provat den här foundationen men hoppas den är bättre än den jag har nu som lägger sig som ett skal utanpå huden...

 
Underkläder från Lindex. Behåarna skulle egentligen kosta 99 resp. 149 kr och trosorna skulle kosta 59 kr/st. Nu fick jag allt för 105 kr. Behåarna gick på 50 resp 75 kr och trosorna fick jag gratis eftersom det var "ta två betala för en". Suveränt!


Dagens köp: en jacka från barnavdelningen på H&M. Skitsnygg på och köpte den för en hundralapp. Egentligen skulle den kosta fyra hundra.

Nöjd med dagens shopping måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt fina fynd! Den blommiga bh:n var skitsöt :)

2011-01-15 @ 11:54:58
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0