Disneydags

Jag trodde att jag hade blivit frisk från min jobbiga förkylning men nu dom senaste två dagarna har jag dragits med en riktigt jobbig hosta som bara blir värre och värre. Känner mig lagomt less. Jag hoppas verkligen det går över tills på tisdag!

Idag har jag inte gjort mycket som är intressant att skriva här. Jag och Ida har legat i mamma och Curts säng och tittat på Hannah Montana och Jonas i LA, det sistnämnda faktiskt bra! Programmen om Jonas Brothers är mina och Idas gemensamma favoritprogram!

                         


Nu sitter jag bara här och väntar på Sveriges match mot Slovakien ska börja. Viktig match som kommer bli bra mycket tuffare än den mot Chile i torsdags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0