Dagen som gått

Vaknade upp till en väldigt solig dag idag. Tog därför med mig hunden och tog en riktig långpromenad. Funderade på om jag skulle våga gå ut på isen men insåg att det är januari och isen förmodligen var flera decimeter tjock. Dessutom fanns det ett flertal skoterspår och människospår i snön så risken att jag skulle falla ner i vattnet var ganska liten.

Det är konstigt vad lite sol kan få en att må så bra. Plötsligt känns inte allt så himla jobbigt och man glömmer snabbt alla andra 99 % av dagarna som är gråa och kalla. Det gäller att vara tacksam för det lilla man kan få här uppe i norrland. 

                  

Försökte mig på att ändra designen på bloggen tidigare idag också men det lyckades inte alls så det får vänta ytterligare lite.

Nu ska jag ta och norpa en av de goda kladdkakemuffinsen och gå och kika på lite handboll på tv:n. Ikväll spelar ju även Sverige match. Tyvärr utan Kim Andersson som säkert många vet, men även utan favvon Oscar Carlén då även han är skadad. Jag ber till handbollsgudarna att han hinner få ordning på knät innan fredagens semifinal! Det känns i alla fall lite skönt att det inte är en "måstematch" ikväll mot Danmark eftersom båda lagen är semifinalklara. Det har varit lite väl många "nära-döden-upplevelser" på sistone.

 Fick även en trevlig överraskning imorse men det berättar jag mer om senare!

Btw, idag är det en månad till jag fyller 20. Hur sjukt är det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0