Update 2.0

Ja, hej igen. Har varit sämst på att blogga den senaste tiden men så blir det ibland. Här kommer ännu en update av vad som hänt sen sist:

Magnus har varit hemma den senaste veckan och det har varit skönt att ha han hemma ett tag. Det har blivit mycket filmtittande och slapp i soffan med snack och sånt. Imorse åkte han hem till Linde igen och kommer inte hem förrän till påsk. Får se om jag kanske åker ner och hälsar på han nåt innan dess.

Jag har fyllt tant. Dvs tjugo år. I fredags var det den stora dagen. Det blev väldigt lugnt eftersom jag firat med dom flesta redan helgen innan hos mamma. Här hos pappa blev det bara vi, farmor och Anna. Helt okej det med.

På lördagen så blev det lite mer fest då jag åkte till stan och Malin. Vi var några stycken som festade lite hemma hos henne innan det blev en sväng ner på krogen där det var riktigt mycket folk. Svettigt men roligt blev det uppe på dansgolvet!

Igår blev det lite bakishäng hemma hos Malin med film, skid-VM, korvstroganoff och chips. Vi tog oss till slut ut ur huset för att hälsa på Lia som satt på en loppis och efter det gick vi och tittade på lite handboll. 

Nu ska jag snart iväg för första dagen på jobbet. Känns lite nervöst och jag hoppas det går bra. Slutar halv tio ikväll så tror inte jag orkar blogga nåt om det när jag väl är hemma igen.

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0