This is me

Idag har det inte hänt mycket intressant så därför fyller jag i en av alla dessa listor:

OM MIG:

Namn - Cecilia
Bor - I en liten by i Norrland
Syskon - Lillebror Magnus, 16 år och lillasyster Ida, 9 år
Ålder - 19, fyller 20 alldeles snart!
Född - 25 februari 1991
Ögonfärg - Blå
Längd - 176
Sko storlek - 37/38
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Fiskarna
Hårfärg - Brunt
Födelseort - Örnsköldsvik

DAGENS:
Låt - "Stay" - Hurts
Saknad - Värme
Kläder - Leggings, linne och kofta
Mat - Kyckling och ris
Göra sen - Leta reda på sidan som skulle sända matchen mellan Guif och Lindesberg
Godis - Har mirakulöst nog inte ätit godis idag

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - Jadå, var dock väldigt länge sen jag gjorde det.
Tycker du om godis? - Gillar? Älskar godis!
Hur många gånger i veckan äter du godis - För många...
Äter du oftast nyttig mat - Ja, det kompenserar godiset.
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja, men bara om jag verkligen menar det.
Tycker du att du själv är smart - Oftast ja. Men när det kommer till vissa saker, inte alls.
Har du bra självförtroende - Det beror på vilken situation jag befinner mig i.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Beror på, ibland knappt alls och ibland alldeles för många.
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja, ibland är det t.o.m. lättare att hänga med killar.
Gillar du dina grannar - De flesta. Dock finns det några som verkligen går mig på nerverna...
Gillar du skolan - Just nu är jag väldigt skolless men annars så gillar jag skolan.
Spelar du något instrument - Nej. Men vill så himla gärna lära mig spela nåt. Helst piano eller gitarr.
Sporter/aktiviteter du har gått på - Handboll och fotboll. Hade även en väldigt kort och misslyckad karriär som skidåkare i 7-8-årsåldern.
Har du några tatueringar - Nej, men vill gärna skaffa. Måste bara bestämma mig för vad.
Hur många gånger tittar du dej i spegeln per dag - Eh, jadu. Ingen aning faktiskt.
Tycker du om djur - Jag älskar djur. I alla fall dom med päls av något slag. Och späckhuggare och delfiner.

BRUKAR DU...
Sova - För mycket
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Har ganska mycket svarta kläder, så ja.
Lita på folk - Litar bara helt och hållet på de allra närmsta.
Drömma mardrömmar - Oroväckande ofta. (Vad har jag gjort för att torteras och dö, natt efter natt?!) 
Gå i skolan - Inte nu för tiden. Men återkommer dit när jag har kommit på vad jag ska bli när jag blir stor.
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Kan dra en vit lögn då och då.
Vilja dö - Den känslan kan komma när snön vräker ner utanför och termometern står på 30 minus och det är ett flertal månader kvar till sommaren.

HAR DU...
För många vänner? - Kan man ha för många?
Någon psykisk sjukdom? - Räknas tandläkarskräck?
Skadat någon? - Har väl hänt.
Färgat håret - Jadå
Några piercningar - Endast i öronen. 
Några tatueringar - Nej, men vill som sagt ha.
Egen dator - Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0