Praktik

Eftersom jag inte lyckats få tag på nåt jobb än så har jag blivit utskickad på praktik. Den börjar imorgon och äger rum på förskolan och fritids. Känner att det kan komma att bli både lite arbetsamt och roligt men det hade varit ännu roligare om jag fick betalt för det... Men man får väl tänka på att man får "erfarenhet" och ännu en sak att skriva på cv:t. Dock är största frågan just nu hur i all sin värld jag ska kunna kliva upp tidigt fem dar i veckan?! Jag har ju vant mig vid det här arbetslöslivet där jag kan ligga och dra mig i sängen hur länge jag vill på mornarna. Men det ska nog gå bra!

Återkommer imorgon om inte barnen har gjort helt slut på mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0