Med näsa för rea

Jag har sån jäkla tur ibland. Särsklit när det kommer till att hitta riktiga fynd. Idag när jag vandrade runt på Åhlens i väntan på att Malin skulle dyka upp så tittade jag lite slött på deras väldigt urplockade reaställ. Det första jag hittade var en tröja jag varit så sugen på att köpa, men som varit för dyr för min tunna plånbok. Mirakulöst fanns det en kvar i min storlek och när jag såg prislappen så var saken klar. Den fick genast följa med mig hem.

Som ni alla vet vid det här laget suger verkligen min kamera...


Tröjan (som är svart, inte grå) är världens mjukaste och skönaste, och har jag sagt att jag älskar coola detaljer?
Ordinarie pris: 399 kr. Köpt för: 79 kr.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den var riktigt snygg! :)

2011-02-02 @ 21:47:48
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0