For your entertainment

Jag måste säga att jag har haft en riktigt trevlig helg så här långt. I fredags mötte jag upp några trevliga tjejer i stan och efter lite mat och inköp så begav vi oss hem till Malin där vi spenderade första delen av kvällen. När klockan närmade sig tio så gick vi till en kompis till Malins kille där det bjöds på riktigt dålig musik men det var ganska trevligt ändå. Till slut gick vi ändå ner på krogen där det inte heller var så himla bra musik. Och inte så mycket folk heller för den delen. Till slut blev dansgolvet lite mer befolkat, dock med helt okända människor, men vi dansade och hade kul ändå. Efter lite nattkäk blev det en lång och kall promenad hem till Malin igen där jag fick hela hennes stora säng för mig själv eftersom hon sov hemma hos sin kille. Jag somnade så fort huvudet vidrörde kudden och vaknade sedan upp relativt tidigt på lördagsmorgonen. Pigg som bara den och inte det minsta bakis. Hängde där hos Malin tills jag tog bussen hem vid två.

Kom hem och fick till både min förvåning och glädje se att dom visade Guif - Redbergslid på tv:n och hann se dom sista 22 minuterna av matchen. Ett otroligt sjukt och skadedrabbar Guif visade dock hur jäkla bra dom är och fullständigt krossade Redbergslid, med knappt en ordinarie spelare på planen. I år blir det fan SM-guld!

Resterande delen av kvällen blev en lugn hemmakväll med Melodifestivalen och chips. Melodifestivalen är ju en cirkus som inte går att undvika hur man än gör. Jag brukar ändå vanligtvis gilla att titta på den eftersom det faktiskt dyker upp en eller två bra låtar. Hade hoppats mycket på Brolle igår men tyvärr var låten inge vidare. Men oj så grym han är!

Nu sitter jag här och ska strax ge mig ut på en promenad. Hade hoppats på lite sol men det ser mörkt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0