Femtonde februari

Andra dagen på lekis var precis som den första och jag har bara blivit ännu populär. Det är dock ganska jobbigt att vara poppis har jag märkt. Imorgon tänker jag nog utnyttja den där rasten efter lunch som jag hittills skippat...

Sov en stund när jag kom hem och sedan har jag bara käkat, tittat på senaste avsnittet av Bondi och suttit här vid datorn. Tagit det lugnt helt enkelt. Tänker nog fortsätta med det resten av kvällen också. Pappa har åkt till Vilhelmina för att jobba och jag har huset för mig själv så det är lugnt och skönt här hemma. Inte för att det är ett sånt himla liv annars heller. Men på torsdag kommer Magnus hem så då blir det lite mer liv här!

Det hände förresten idag igen:

Lukas: Vad heter dina barn?
Jag: Eh, jag har inga barn.
Lukas: Har du inte?! Varför inte då?
Jag: Jag är inte så gammal...
Lukas: Nähä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0