Back to school!

Hade som sagt min första dag som praktikant på förskolan/fritids och det var roligare än vad jag trodde. Suger dock fortfarande att jag inte får betalt för det...
Men tiden gick förvånandsvärt fort och jag var populärast i plugget om jag säger så. Hade en hel hög med ungar klängande på mig hela dagen och det blev bråk och nästan lite gråt när vi skulle sitta i ringen och inte alla kunde sitta bredvid mig. Fick gång på gång förklara att jag skulle vara där länge och att alla skulle få sitta bredvid mig så småning om. Lite gulligt faktiskt.
Eftersom kylan återvänt till Sverige så blev vi inne idag och sysslade med pyssel och lekte hårfrisörska hela dagen lång. Kul!

Dock var det en sak jag reagerade på. En tjej frågade om jag hade något barn. Ser jag så gammal ut eller?!

Kommentarer
Postat av: Lilo

Hahaha ta det inte personligt cissi.. dom frågade mig med, och ifall jag var gift :s haha :D

2011-02-14 @ 17:21:17
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0