Workaholic

Fy vad trött jag är! Jobbade idag mellan 7 och 14. När jag väl kom hem från dagens ganska hektiska jobb så satt jag mig tillrätta i soffan men en skål glass och Glee på tv:n. Såg fram emot en lugn kväll med bland annat Sveriges träningslandskamp mot Ukraina. Vad händer? Jo, chefen ringer och bönar och ber att jag ska jobba ikväll också. Visste vilket kaos det har varit den senaste tiden med sjuk personal m.m. så tackade ja även om det tog emot. Skippade middagen, tog en snabb dusch och satte mig på cykeln och åkte iväg för att jobba ytterligare fem timmar. Det gick dock ganska bra ikväll men är lagomt trött nu och kan bara föreställa mig hur trött jag ska vara imorgon då jag jobbar långdag då också... Men fan vad jag ska kunna resa i vinter nu!

Kommentarer
Postat av: Lilo

WoopWoop, kom och hälsa på mig!!! :D

2011-08-11 @ 13:38:51
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0