Världsmästare i reashoppning

Japp, det är jag det. Mästarinnna på att hitta billiga plagg. Jag skulle nog gissa på att nästan 70 procent av min garderob består av plagg handlade med nedsatt pris...

Var som sagt till Birsta en sväng idag med Lia och Mysan. Hade inget speciellt att köpa utan tänkte mest titta. Men då hela Birsta rear så blev det självfallet inte så.


Ljusrosa tanktop från H&M, 30:-


Jeansleggings från Lindex, 37,50:-. Ja, dom kostade faktiskt bara det.


Blommiga tygskor från DinSko, 99:-


Sandaler från Scorett, 150:-


Var även och hämtade ut mitt paket från Caliroots. Beställde ett par låga, svart Converse. Var lite osäker på om dom skulle passa med tanke på att skostorlekar kan variera oerhört mycket. Men dom satt riktigt bra.



Hade en riktigt trevlig dag med tjejerna. Kvällen tänker jag spendera framför The Notebook tror jag. Var så himla länge sedan jag såg den.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag riktigt avis både på tygskorna och conversen! Fina inköp :) (y)

2011-08-03 @ 21:10:58
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0