Uppblåst

Hade planer på att åka in till stan idag men så blev inte fallet. Jag hade klivit upp i tid, fixat mig och ätit frukost. Sen kom jag på det. Jag fick ett rejält skavsår igår när jag var ute och gick, min ena träningssko vägrar gå till sig. Tittade ner på hälen och ser att jag fått en blåsa lika stor som en tiokrona. Plåstrade om på alla sätt och vis, provade alla skor jag hade men jag kunde inte ha några utan att hälen brände. En stor vattenfylld blåsa är inte det roligaste att trycka ner i ett par skor. Eftersom jag inte hade någon större lust att vandra runt på stan i flipflops så blev det att stanna hemma. Får hoppas att blåsan går ner och att jag kan åka in till stan på fredag istället då jag är ledig.

Har suttit hela förmiddagen och kollat på volontärresor. Jag har alltid varit oerhört sugen på att åka iväg och nu känns det som att jag vill förverkliga den drömmen. Har hittat en resa till Ghana där man jobbar på ett barnhem och får jag bara ihop lite pengar så tror jag att jag vill åka till våren. Det skulle vara helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Läste ditt sms, haha fyfan va äckligt! sånt där är så jävla typiskt xD och vidrigt om inte annat..

2011-08-09 @ 21:42:18
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0