Still Got Tonight

God afton människor. Har haft en efterlängtad ledig dag idag, något som var grymt skönt. Innebar såklart sovmorgon och lite slapp. Var dock lite produktiv också och städade mitt rum samt bakade kladdkakemuffins. Mumsigt värre. Läste på JP's blogg att hon jobbade ikväll så bestämde mig för att gå och möta henne och samtidigt få en skön kvällspromenad. Var ute och gick i över en timme så både jag och vovven var nöjda efteråt.

Och nu sitter jag här. Nyduschad och kvällsfikad. Känns bra. Börjar inte jobba förrän klockan fyra imorgon eftermiddag så tänkte ta en tur in till stan på dagen. Måste försöka hitta en födelsedagspresent till Madde. Det blir 20-årsfest i helgen och jag är riktigt taggad. Var länge sen jag var ut på "riktigt" nu så det ser jag fram emot.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0