Jag passar

Klev som sagt av mitt sommarvikariat i söndags men ser inte ut att behöva bli helt utan jobb. Har redan fått fyra pass den här veckan. Jobbade några timmar igår och ska jobba även fredag, lördag och söndag. Det känns bra. Samtidigt är det riktigt skönt att vara lite ledig också. Särskilt då det är dagar som det har varit idag. En riktig sommardag med sol och värme. Hade helst av allt velat ligga på en handduk på stranden men då inge annan kunde fick jag nöja mig med balkongen. Gick väl bra det med.

Började dock dagen med att åka in till stan och fixa ett nytt pass eftersom mitt gamla har gått ut. Äntligen är jag kvitt det där hemska fotot... Inte för att det nya blev så himla vackert heller men nu slipper jag i alla fall skämmas när jag ska visa det.

Har annars spenderat dagen med att njuta av det fina vädret, läsa ut boken "Honungsfällan" och se på True Talent. Skriver mer om det i nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Lia

Hej Girly! Tänkte bara tala om att det nu är fritt fram att boka biljetter hit ner :) jag föreslår att du kommer någon gång i slutet av september om du fortfarande är sugen förstås - norweigan brukar flyga direkt och är ganska billiga

2011-08-25 @ 20:04:11
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0