En lördag och en måndag

Ja då så. Då hade man klarat av alla elva veckor på sommarvikariatet! Tiden har gått ganska fort ändå men samtidigt känns det som att man missat hela sommaren. Nu går jag över till timvikariatet igen och får se när dom ringer in mig till jobb. Som det ser ut nu så kommer det nog bli ganska mycket jobb ändå framöver vilket känns skönt.

Imorgon hoppas jag dock att jag får vara ledig. Dels behöver jag sova ut. Dels kommer jag vara på helspänn hela dagen. Och dels så fyller Malin år och vi har planerat att ha bakdag. För första gången för oss båda ska vi prova på att göra bla cupcakes. Förhoppningsvis klarar vi av det.

Hon fyller som sagt år imorgon men igårkväll hade hon sin 20-årsfest. Eftersom jag jobbade delat så dröjde det till klockan var halv elva innan jag kunde åka dit. Och fastän jag inte kunde stanna så länge så hade jag det riktigt trevligt. En stor blandning av folk var det där och det var himla roligt att träffa både gamla och nya vänner. En riktigt rolig kväll. Tyvärr hade Lia redan åkt när jag kom dit så jag fick inte chansen att säga hejdå innan hon lämna Sverige för Spanien men jag hoppas hon får det kanon där nere!

Eftersom jag skulle upp vid sex imorse så kunde jag inte stanna så länge igår utan åkte hem vid halv två. Sov några timmar innan det var dags att kliva upp igen. Gick bra att jobba men när jag kom hem idag var jag slut. Lyckade sova i fyra timmar vilket inte alls var meningen.

Åt en sjukt god middag nere hos farmor med hon, pappa och Gnesta. Nu ska jag försöka vara vaken till ett då enda reprisen av "The Killing" visas på tv:n. Missade det i torsdags och eftersom det är så spännande så kan jag inte missa reprisen heller. Förhoppningsvis klarar jag av att vara vaken tills dess. Får skruva upp volymen på musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0