All summer long

God morgon! Gud vilka härliga sommardagar det har varit den senaste tiden. Är redan 25 grader varmt i skuggan men ska faktiskt  inte ut i solen nåt idag... Är ledig från jobb idag och ska ta en sväng ner till Birsta med Lia och My. Har inget speciellt jag måste köpa men känner ändå för att sätta sprätt på lite pengar.

Annars har det inte hänt mycket alls. Har jobbat som vanligt och när passen är avslutade har jag bott på balkongen i solen. Var upp och kollade på fotbollen igår. Första matchen för mig i sommar och det blev en förlust. Lillebror ska spela ikväll men vet inte om jag orkar följa med och titta faktiskt.

Nä, det blir inte mer änb så nu. Ska ta och hoppa in i duschen och sen äta nåt innan tjejerna kommer. Visar upp eventuella köp lite senare ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0