Working Class Hero

Hej gott folk. Sitter framför datorn och kommer snart att somna för shit vad trött jag är. Har jobbat både igår och idag och har knappt sovit något alls dom senaste nätterna.

Hade det riktigt trevligt med Anna och Jessica som var här i lördagskväll och klockan hade slagit två då jag gick och la mig. Hann sova knappt fyra timmar innan telefonen ringde och jag blev tilldelad jobb, 7-12 och sen 16:30-21:30. Var därför bara att kliva upp och göra sig redo för arbete. Timmarna jag var hemma emellan passen så hann jag med att sova en timme, käka pizza och titta på den första semifinalen mellan Sävehof och Drott som blev jäkligt spännande, men som Drott tyvärr förlorade till slut. Guif spelade mot Alingsås senare under kvällen och jag fick uppdateringar om matchen via sms från pappa och när jag fick höra hur jävla bra Guif, och främst Danne och Robin spelade, och hur dom krossade Alingsås, som sett så bra ut dom senaste matcherna, så blev det lite lättare att ta sig igenom dom sista timmarna!

Idag jobbade jag hela dagen igen mellan sju och halv fem och efter ännu en jobbig natt under vilken jag inte sovit mycket så var jag om möjligt ännu tröttare idag. Men jag tog mig igenom även denna dag. Och sedan jag kom hem så har jag inte gjort mycket. Jag och Anna har äntligen fått till boendet i Göteborg, vilket vi bokat idag. Sen har jag tittat på Big Brother, lyssnat på musik och ätit chips. Detta tog så mycket på krafterna att jag tror jag ska gå och lägga mig nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0