Trevlig kväll

Den här dagen känns som den har varit lika lång som två. Fastän jag vaknade vid halv tio så har dagen gått otroligt sakta, i alla fall förmiddagen. Efter att ha sett på One Tree Hill, suttit vid datorn och tagit världens längsta dusch så ringde jag till slut till optikern och frågade efter mina nya linser som är rejält försenade. Dom hade äntligen kommit och jag fick en tid vid fem så jag tog en sväng in till stan. Hade även planerat att träffa Johanna idag som är hemma några dagar från Norge och vi bestämde oss för att åka till Madde nu ikväll. Därmed hann jag gå en kort sväng på stan också och skaffade mig äntligen en ny vårjacka. Jag hade världens beslutångest i provrummet om jag skulle köpa en ljusbeige eller grön. Det blev till slut den beiga men jag har på känn att jag kan komma att köpa den gröna också för jäklar vad snygg den var.

Hur som helst kom jag nyss hem från en trevlig kväll hemma hos Maddes och Dennis mansion. Vi slängde ut Dennis och tillsammans med Petra som kom och tittade förbi en stund, så åt vi en massa godis, snackade om allt möjligt och tittade på det sjukt roliga programmet Total Black Out. 

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och om det inte blir något jobb imorgon så följer jag med Johanna och Mia till Birsta. Ska dock försöka hålla i pengarna och vänta med shopping tills Göteborg.

Måste även packa väskan imorgon innan vi drar till Gnesta på torsdag morgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0