Today

Idag har det inte hänt mycket. Jag tog en skön sovmorgon och eftersom solen sken så fint när jag vaknade gick jag direkt ut på balkongen och satt där ett par timmar. Dock blev det inte så himla varmt eftersom det blåste ganska kallt där uppe men när det väl var vindstilla kunde man inbilla sig att det var sommar.

Resten av dagen har jag mest spenderat tillsammans med Magnus som åker tillbaka till Lindesberg imorgon. Vi har kikat på film och ätit glass och ananaskross. Var så snäll att jag bakade en hög med kladdkakemuffins åt han också som han kan ta med sig hem dit.

Det blev lite handboll ikväll också. Damernas semifinal mellan Lugi och Eslöv men det var ju inte mycket att hurra för. Herregud...

Nu ska jag strax gå till sängs och blir det inget jobb imorgon funderar jag på att följa med när Magnus åker ner till tågstationen imorgon och kliva av i stan och kika i lite affärer. Löning igår ju. Ska dock försöka hålla i pengarna men vore kul med något nytt i garderoben. Måste upp på skolan också och fylla i papper om denna månads arbete.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0