Light Outside

Hemma från dagens arbete, som visade sig bli ganska intensiv och påfrestande, och nu blir det att vila upp sig innan det blir några timmars jobb imorgon också.

Eftersom jag lyckades komma upp relativt tidigt imorse så hade jag tid på mig att njuta av det fantastiska vädret som var idag. Satt drygt en timme ute på balkongen och stekte i solen. Tror faktiskt jag lyckades bli en aning brun. Jag hoppas detta väder håller i sig både imorgon och några dagar framöver.

Kom förresten hem ögonblicket innan Rickard Wallin lyfte bucklan över huvudet. Blev alltså inget guld till Skellefteå och Norrland i år. Damn.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch innan jag hoppar ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0