De senaste dagarna

Hej! Var några dagar sedan jag skrev senast men det har inte hänt mycket spännande här. Jobbade hela helgen och hade inte tid över till mycket annat.

Igår var jag dock ledig och då passade jag på att åka till Birsta med Malin i hennes lilla röda bil som hon skaffat sig. Vi var där hela dagen och det blev ett par tröjor, en klänning och ett halsband som fick följa med mig hem. Vi hade en väldigt trevlig dag och kom inte hem förrän vid klockan sex.

Idag har jag också varit ledig och har inte gjort mycket alls. Tittat ikapp lite tv-serier på webb-tv. Har faktiskt också städat lite så helt hopplös har jag inte varit. Har kikat på lite utbildningar också men jag kan aldrig komma på vad jag vill bli och jag blir bara mer fövirrad av att läsa om allt som finns att välja på här i världen...

Imorgon ska jag jobba igen och jobbar då mellan 13-21:30.

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0