Birsta med brudarna

Det blev inget jobb idag heller så då kunde jag till min stora glädje följa med tjejerna till Birsta. Även Bea följde med så vi var fyra stycken. Det blev en riktig långdag där vi gick igenom i stort sett varenda affär, lunchade på IKEA och fortsatte kolla i butiker. Jag var någorlunda duktig och lyckade bara komma därifrån med ett linne, en sjal för halva reapriset, ett armband och ett halsband och godis till Idas påskägg. Bra gjort om jag får säga det själv. Jag sparar mig till Göteborg istället. Vi hade i alla fall en väldigt trevlig dag och jag kom nog inte hem förrän vid halv sex.

Sen dess har jag försökt packa väskan inför resan till Gnesta över påsk. Vi åker imorgon bitti och det lär väl ta hela dagen innan vi är framme med tanke på att vi först ska åka till Lindesberg och hämta Magnus också. Bara vi hinner fram i tid tills Guif ska spela så är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0