11:e april

Shit vilket väder det har varit idag! Synd bara att jag var tvungen att jobba och därmed inte kunde njuta av det. Jag fick istället stå inomhus och sukta efter solen som sken genom fönstren. Tyvärr verkar det ju inte bli såhär bra väder dom kommande dagarna heller...

Är kvar här hos mamma. Det håller ju på att renoveras lite här hemma och i helgen har jag bla målat lite möbler. Dragit mitt strå till stacken så att säga. Har även hunnit med att titta på handboll såklart men tyvärr blev det förlust för Guif igår mot Drott. Men med en uppställning med knappt någon ordinarie spelar så gjorde dom det ganska okej ändå. Dessutom har dom inte längre något att spela för då dom både är klara för semifinal och klar gruppvinnare.

Imorgon ska jag jobba på skolan igen, och likaså på onsdag. Ska bli kul!
Till senare: hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0