Väntan

Sitter här och väntar på mina härliga släktingar som strax borde kliva in genom dörren. De är på besök för att delta i vårt 200-årskalas som ska hållas på torsdag. 200, det ni! Det är min famor, hennes syster och deras svåger som tillsammans fyller 200 år och då slår dom till med fest. Blir nog trevligt.

Vänta är annars något jag har gjort större delen av dagen. Var återigen på arbetsförmedlingen. Skulle vara där till klocka två men fick inte komma in förrän vid tre. Lite lagomt drygt. Fixade i alla fall en ny planering och sånt så nu blir det att gå på jobbjakt på riktigt.

Annars då? Jo då, det stormar och spöregnar utomhus och jag vill bara ta flyget till närmaste varma ställe och stanna där tills vintern är över. Alternativet är att gå i ide i min säng.


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Kul att det är fler som gillar The Mentalist :)



Lycka till med kalaset.

2010-09-14 @ 19:10:27
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0