Städmani

Jösses vad fort den här dagen har gått! 

Nu när inte pappa är hemma på en vecka så hade jag funderingar på att storstäda lite här hemma och det är i stort sett det enda jag sysslat med idag. Upptäckte i förmiddags att vädret inte var speciellt bra så då var det lika bra att ta tag i det. Och när jag väl börjar städa är det svårt att sluta, det är faktiskt inte så himla tråkigt om man samtidigt har riktigt bra musik på högsta volym. Sen blir man ju faktiskt jäkligt nöjd när man ser hur rent det blir. Fan, jag tror ISS gick på en jäkla nit alltså som inte gav mig den där anställningen... Hur som helst, jag är verkligen inte färdig på långa vägar så imorgon blir det samma visa. Fast på kvällen blir det lite tjejkväll med Anna och Jessica för lite roligt måste man ju ha också.

Tillät mig även en paus för att kika på Idol, fast tycker inte att det var nån som var speciellt bra ikväll om jag ska vara ärlig. Men den hemlösa bagaren som var igår! Mums! Både för öron och ögon. Jisses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0