Söndagsbestyr

Denna dag har jag liksom gårdagen ägnat åt min lillasyster. Vi har pysslat i flera timmar och jag passade på att göra ett riktigt fint födelsedagskort åt farmor. Sen har vi bakat rosa hjärtmaränger igen och varit alltmänt barnsliga.

För att kompensera min barnsliga sida så har jag även skickat iväg en jobbansöka och dammsugat. Riktigt vuxet med andra ord.

Hade planer på att ge mig ut på en riktigt lång promenad idag också men efter att ha hört att det vandrat omkring en björn bara ett par kilometer från vårt hus så avstod jag det. Vore ju onödigt att skrämma iväg den liksom.

Nu ska jag ta och spendera resterande del av kvällen framför tv:n. Först med de sjuka grabbarna i The Dudesons in America och sen ett par avsnitt av Glee.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Du har så rätt ibland måste man få leka av sig lite :-)

Jag har haft det väldigt lugn, men har hunnit med loppis, bio och umgåtts med familjen.

Allt bra med dig idag?

2010-09-06 @ 09:38:37
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0