Slowmotion

Just nu känns det som om allt går i slowmotion. Under dagarna gör jag inte mycket mer än att klurar på hur jag ska skaffa mig pengar för att kunna lämna detta ställe. Fryser eftersom hösten är här och drömmer mig bort till Bondi Beach och liknande platser. Har funderat på att råna en bank alt. ICA men känner att det blir för mycket extra kostnader för flykbil och liknande. Slutar väl med att jag måste skaffa mig ett jobb.

Ska faktiskt på nån jobbsökarkursgruppsaktigt på fredag innan jag åker ner till Lindesberg och tänkte då passa på att lämna in mitt CV lite här och var i stan. Hoppas på att få napp kan man ju alltid göra.

Har inte hänt mycket roligt idag, har börjat sett på sjätte säsongen av 24 igen för att kunna börja med sjunde. Har sett på Superstars. Tränat en aning.

Nu är planen att antingen se kvällens Idol på TV4Play eller vänta tills reprisen visas på tv senare ikväll/natt. Sover så länge på morgonen att jag ändå inte kan sova förrän sena natten.

Känner att detta inlägg var en aning deprimerande för både mig och er som läser det så nu avslutar jag innan nån hänger sig.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0