Sensommarvärme

Sådana här dagar tycker jag att det är väldigt skönt att jag inte längre går i skolan. Att vara arbetslös sådana här dagar är inte heller så farligt. Solen skiner, det är klarblå himmel och temperaturen ligger på drygt tjugo grader celsius. Startade dagen med en god frukost för att sen placera min bak i en solstol på altanen med boken Midvinterblod i handen. Inte helt fel med andra ord. Bra mycket bättre än att sitta instängd i ett klassrum eller kontor i alla fall.

Senare ikväll ska jag tillbaka till pappa för att tillbringa veckan ensam i huset tillsammans med vovven min medans pappsen är på älgjakt. Förhoppningsvis blir det lite mer motion då eftersom jag inte behöver oroa mig lika mycket för att stöta ihop med en björn på hundpromenaden i "byn".


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Min dag avr helt okej, dock ganska stressigt på jobbet.

Hur är det med dig idag?

2010-09-07 @ 10:40:48
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0