Målfest

Ja, att Sverige skulle vinna kvällens match mot San Marino var det ju inget snack om. 6-0 blev slutresultatet. Två mål av Zlarre, ett av Granqvist, ett av Markus Berg och två självmål av San Marinerna. Eftersom motståndet inte var alltför bra blev det en match som Sverige kontrollerade från början till slut och det bjöds på ganska många delikatesser av de svenska spelarna. Tyvärr var Olof Mellberg lite dumdristig och drog på sig ett rött kort vilket betyder att han missar nästa kvalmatch mot det betydligt tuffare motståndet Holland.

I och med att jag tittade på fotbollen så missade jag ju premiären av Idol, men jag hade faktiskt tänkt titta på reprisen som går redan tio över tolv i natt. Spännande att se vad det bjuds på i år. Har hört att det ska vara mycket rock så det hoppas jag stämmer. Måste dock säga att det verkar vara en riktigt dålig taktik att försöka vinna skiten. Daniel Lindström? Marie Picasso? Markus Fagervall? Kevin Borg? Nån som vet vad dom sysslar med nu för tiden...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0