Lördagsmys

Sitter just nu hemma hos mor min och käkar kexchoklad. Har innan dess ätit grillat tills magen var i bristningsgränsen. Förmodligen sista grillningen för i år så jag var ju tvungen att passa på.

Dagen har annars bestått av lite firande av farmor som fyller 70. Vi ska slå till med stor fest om drygt en vecka så det blev endast lite förfest idag. Dock fick jag träffa lite släkt jag inte sett på några år så det var väldigt trevligt.
Sen jag kom hem till mamma så har jag hängt med min lillasyster. Vi har lagt pussel, spelat Geni och sett på Pippi Långstrump.

Nu blir det lördagsmys framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Pizza är alltid gott :-)

Det är bara bra med mig, vad har du hittat på i helgen då?

2010-09-05 @ 00:58:11
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0