Lördagschill

Är nu hemkommen efter att ha varit och tittat på Ramviks sista hemmamatch för i år. Domsjö stod för motståndet och det visade sig bli en riktigt spännande match. Tyvärr kom jag och Jessica dit lite sent så vi missade första målet men vi hade knappt hunnit slå ner våra rumpor på bänken innan Ramvik kvitterat. 1-1 efter endast några minuter spelade och målen fortsatte rulla in under resten av matchen och med Ramvik i ledningen med ett mål före hela tiden. Dom flesta trodde nog på hemmavinst när det stod 4-3 till Ramvik med inte alltför lång tid kvar att spela men det var ju såklart att Domsjö skulle få in en jäkla boll till och kvittera till 4-4. Slutminuterna blev på så sätt väldigt spännande men inget av lagen lyckades få in en avgöra boll och matchen slutade därmed oavgjort. Surt såklart med tanke på att Ramvik legat i ledningen i stort sett hela matchen igenom.

Resten av kvällen tänker jag bara lata mig och se ett par filmer hade jag tänkt. Kanske slå en pling till lillebror också och höra vad han har för sig.

Vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0